Fredagen den 13

ja.. en olycks dag ? det får man ju se senare idag haha.... nästa vecka blir min sista vecka på wayne´s känns tråkigt men samtidigt skönt. Få släppa ut sitt hår för en gångs skull haha har ju uppsatt hela dagarna , börjar kännas tråkigt.

imorgon så är det min och ronnies 3 års dag, och jag ska jobba från 10-17 sen ska vi gå på bio på Valkyria hoppas den är värd och se:) sen vet jag inte vad vi ska göra haha:P

sofia la in en bild på bdb och skrev "jag kommer ihåg när sofia..." och då började minnerna poppa upp hahah fyfan va kul vi har haft, så jäkla tråkigt att växa upp från dem minnerna, fast vi kan vara knäppa fortfarande. jag kommer nog aldrig glömma dem första dagarna hahah, först när hon kom och knackade på när jag var nyinflyttad och lämnade ett brav från skolan, sen när jag kom till skolan så fick vi inte sitta brevi varandra för vi satt och tittade på varandra och fnittrade, eftersom jag var ny så fick sofia allt skit för det. Haha Alla barbie hus vi byggde av kasset band , när vi lekte eva och adam i mitt kök typ varje dag och drack kaffe med mjölk hahaha. Och våran detektivbyrå som vi hade! hahah fyfan va kul vi hade. Jag kan inte låta bli att skratta medans jag skriver dehär för vi var helt sjuka när vi var små.. Haha men det bästa måste ju ha varit när vi spelade in en komedi i mitt rum när min syrra hade ramlat ut genom mitt fönster haha. den filmen grinade våra föräldrar åt så mycket skrattade dem! Den kommer bli kul att se när vi blir vuxna!!! hahaha

"det heter purko inte perko du otalar fäl!"

HAHAHHAHAHAH aja
vi tyckte det var kul iaf:D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Satt å tänkte på allt det här igår på dagen :) Jag saknar våran tid så himla mycket. Fan va roligt vi hade. Inga bekymmer alls. Bara skratt, bus å allt skit vi har gjort! Jag älskar dina föräldrar för att ni flytta hit <3 :D Jag älskar dig mest Big. Min barndom kunde inte ha varit bättre ;D!!!!! haha

2009-02-13 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0