Buss

Var ju o jobbade idag, kändes som att dagen aldrig skulle ta slut, men de gjorde den:) hehe kunde inte sluta föränn prick sju eftersom jag var själv idag, så min chef kom och tog över, men jag kom inte därifrån föränn 5 över sju"!!! jag kutade nästan ner till station! när jag kom ner så stod bussen redan inne!!! när jag klev på kunde jag inte andas så anfodd var jag! Min chuför garvade åt mig haha han är så jävla trevlig!!!! vi satt och pratade han ville nästan inte släppa av mig för att han tyckte det var så trevligt:) sen när jag bytte buss i halsta så satt jag och pratade med nästa busschuför hahah jag fjäskar in mig hos dem:D får ju några gratis turer ibland:) o snart fyller jag ju 19 så då kanske de är bra att ha fjäskat in sig hos alla:D ahhahah
älskar busschaffisarna som kör mellan sala/kumla/västerås!!! alla är så jävla snälla:) + i kanten för dem:)


Ne nu ska jag över till min såpbubbla sååfi:) ahhahaha herråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0