yougo

Ja da var man har da.

Bussresan gick bra. Kanner bara fortfarande inte min rumpa! Vanstra skinkan sover fortfarande!

99% av bussen kunde svenska
2% Satt och drack
1% spydde for att han var sa full
Sa det var inte sa farligt!

I sondags kom jag fram! Mormor och Morfar hade ingen aning om att jag skulle komma! NAr jag kom in genom dorren sa viste de inte vart de skulle ta vagen. Bada hamnade i chock och sa att detta var den basta julklappen de kunde onska sig! Kanns roligt att hora!

I mandags passade jag pa att aka till frissan! Vart ju ganska skit! hahaha men man far ta lite smallar ibland!

Saknar er alla dar hemma! Hoppas att ni har det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Älskar dig <3

2009-12-23 @ 17:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0