yes

Det ar nu man lagger marke till den globala uppvarmningen pa riktigt. Nu nar det inte ens ar nagon sno pa nyar eller julafton!! Snon smalte har tva dar efter att jag kom hit. Da hade dem lika mycket sno som Sverige och allt smalte under en och samma dag. Nu har vi 18 plus grader har istallet for minus. Kanns forjavligt om jag far saga det. Pa julafton kvallen sa var det den varmaste dagen nagonsin under denna tid pa aret. Kul kul... Vad ar det for varld de lamnar efter sig till oss.


Nyduschat ar man nu. Ah :D Far se om jag kan fixa mitt har som jag vill...Om inte da ryker det! Javla skit frisor. Fullt med diplomer och priser men inte fan har hon ett diplom dar det star att hon lyssnar pa vad kunden vill ha..Shit vad jag klagar pa allt. Nu ska jag forsoka vara lite optimistisk!

Hoppas att ni har det riktigt trevligt den nast sista dagen av ar 09. Sjalv ska jag till min morbror och kaka Pizza ikvall. Jag ska bjuda eftersom jag tycker synd om dem. De la ut as mycket pengar pa taxi at mig nar jag kom hit sen bjod de pa mat. Inte mycket pengar for mig men javligt mycket for dem! Sa idag ska jag bjussa! MUMS sager jag.


Imorgon ar det bal! Ska bli roligt och se hur det kommer bli! hihi Gott nytt ar om inte annat! Kanske hinner komma in en gang till innan 2009 ar slut.. Annars hors vi ar 2010.


Nu ar det slut pa alla nollor :D haha


Kommentarer
Postat av: bästa vän <3

saknar dig britt-marie :P

2009-12-30 @ 16:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0