Tisdag

Idag har man varit ner pa stan och shoppat lite grejjs till nyar. Mormor alskar mina nya stovlar. Hon tillochmed provade dem. Det hander inte ofta.


kopte en bollero, stovlar,smycken och nya tights. Plus en ny harfarg eftersom jag ser ut som om katten har pissat pa mig i haret.


Var hem till Lidikes kille efter stan. Lidike och jag satt mest och kelade med hans minigris! Den ar sa javla soooot!!! Jag skulle vilja packa ner den i vaskan och ta med hem! Den alskar att krypa in i mitt har och gomma sig haha och den grymtar sa gulligt! Maste visa Rosis bilderna sen hon kommer bli sa himla avundsjuk! hihi


Imorgon ska jag farga haret.


Kan inte Frida och Sofia ta och skaffa sig en Skype sa att jag kan prata med dem varje dag!!!!!! haaalllllaaaaaaaaa!!!!! Hoppas hoppas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0