nyar nyar

Jag har da aldrig varit med om ett nyar dar det oskar!!!! Gammelmorfar sa att det aldrig har hant tidigare, eller en gang och det var under kriget och aven da var det Januari. Halla det ar december, inge sno det ar varmt och plus pa det sa oskar det! Usch usch!

Nu ska jag till Lidike och fixa henne sen ska jag fixa mig sjalv sen blir det vantan pa det nya aret.

Just nu sitter jag och tittar pa Mammas och Pappas brollop! Fy va jag grat! Tycker sa synd om min Pappa! Ingen var dar for honom!

Jag vill ocksa ha ett sant brollop som de hade! Ronnie?? :D:D:D

Hoppas att alla far ett riktigt bra gott nytt ar! Ha de nu en riktigt trevlig kvall men drick lugnt! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0