Tisdag = två dagar kvar!

Idag så vaknade jag tidigt. Ville sova längre men fick inte för Sofia. Jag kunde inte sova inatt så tiden som jag gick upp passade inte riktigt in på mitt behov på sömn riktigt. Jag hade satt klockan på 9 men gick inte upp föränn tjugo i 10. Men jag han klart till tio. Gick över till Sofia. Hon hade varit hurtig och fixat sig, tvärtemot mig vill säga. Tvingade i kvinnan frukost! Annars skulle jag bara få höra

"Jag vill haaa dooonken".

Vi åkte in till Stan, gick in på Ticket. Frågade om våra biljetter. Som tydligen inte var våra biljetter utan bara kvitton. Hon ringde Detur som sa att dem hade skickat ut biljetterna redan den 16/7. Happ dem hade vi ju självklart inte fått. Så dem ligger nu och väntar på oss på Arlanda.

Åkte därefter in till Västerås för att växla pengar. Shoppade lite onödiga/nödvändiga saker. Käkade på Gränden. Mums. Sen gick vi till Forex. Även här fick vi motgångar. Det fanns inte tillräckligt med turkisk lire för att uppnå våran mängd pengar ;) Är man rik eller? Nä..

Efter det tog vi en liten tripp runt västerås och tittade in sumaliernas lägenheter. Haha mjo vilken disskussion vi hade!

Köpte fan en massa saker som jag egentligen aldrig brukar köpa själv, typ tandkräm,  shampoo, balsam. Men det är skönt att ha det gjort. Sen köpte jag ett par underbara skor! Löv dem!

Nu har jag en toa bara en våning upp! Jippiiii! Det börjar få form! Pappa är så duktig! <3

Om man räknar tiden från och med nu, så åker vi imorgon =O

God natt!

I miss you Ronnie<33

Kommentarer
Postat av: Järnet

Väktare, aa fan skulle jag lätt kunna bli, dock

får jag nog inte bli de nu när jag är så dålig :)



FAN resfeber då kvinna ? :D Morr på er :P

2009-08-26 @ 08:42:43
URL: http://babiekexet.blogg.se/
Postat av: Sofia.

Lääääängtar :D

2009-08-26 @ 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0