Myskväll

igår jobade jag till typ sju, även fast chefen sa att jag skulle få gå 6..Eller han sa att jag inte skulle få gå för att det var freda, men jag tjatade till mig några tidigare minuter iallafall.

Körde rally hem,, körde tillochmed olagligt! Fyfan jag vart rädd för mig själv. Även fast jag vet att jag inte tjänar många minuter. När jag kom hem så hade vi tydligen skaffat akvarium heh med två fiskar, varav en dog på färden hem! Skyndade mig att göra mig iårdning. STRESS som vanligt fan va jag hatar att jobba dem tiderna jag jobbar! Blä.

Åkte in till stan, då ringer Ronnie och ber mig köpa yoggi. Så turbar mig in på OKQ8 sen ner på stan. Jag, Frida och sofia gick till akropolis och käkade Filé oskar. Fyfan va gottt det var. Samtalsämnena låg lite under de normala vid ett middagsbord, men fyfan va kul der var. Synd bara att alla tre skulle upp idag och jobba annars hade det varit perfekt med en drink eller ett glas vin till maten. Riktigt roligt hade jag med brudarna.

Åkte hem till Ronnie efter det.Han ska till rättvik idag sen ska han ut. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska hem till timea för hon kom hem idag från USA trippen. Fyfan va jag kommer vara avis, måste få se bilderna...:D

 

Ne nu måste jag åka och jobba! Tjenixen


Kommentarer
Postat av: Svea ;)

Hade hur trevligt som helst :D

2009-08-02 @ 10:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0