helgen

I fredags åkte Ronnie till Bulgarien =( Roligt för honom men inte så kul för mig =(

Det var sista dagen på jobbet, så vi gick ut för att fira. Jag kom hem till Frida lite sent som vanligt., men fick en liten sommarbonus iallafall, så det var ett plus.

Sofia, jag och Frida gick ut till Norrmanska, det var varmt som fan, men det var trevligt. Träffade "släktingar" Haha mjo.

Igår så åkte jag och Sofia till surahammar, Ninna skulle ha grillfest. Vart inte så mycket dricka där. Men det var trevligt. Kul att träffa gammalt folk och lite klasskompisar! Senare drog vi in till sala och gjorde någonting som, bara jag och Sofia skulle kunna göra. Haha Vi r så jävla störda, men ah det var kul.. Vist Felicia ;) haha Efter det drog vi ut på Norrmanska igen. Riktigt roligt och denna gång hade vi tur med vädret. Där inne träffade vi gamla kompisar, vi satt och pratade och hade riktigt trevligt. Blev homies med dem som jobbar där. Sofia fick nog i sig lite för mycket. Så jävla odräglig. Haha fick ta hand om henne,bädda ner henne och även låsa dörren. Men fan va kul jag hade.

Idag mår hon nog inte så bra. Hon ska bjussa på fyllekäk eftersom jag fick paya för skjutsen hem. För att hon sabbade den vi skulle få skjuts av. Ja ett litet smakprov på hur odräglig hon var! Haha men jag älskar henne iallafall.


Jag saknar dig Ronnie =( Hoppas att du har det kul och varmt! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0