Baaraaapaaaabaaapaaaa

Haha jag förstår inte varför Sofia och jag alltid ska vara så sjuka! Det är nog bara hon och jag som förstår oss på varandra! Kanske därför vi passar så bra ihop också!

Nu är det tre dagar kvar. Det pirrar i magen! Ska bli så jävla kul! Äntligen få bli bruuun igen!I Inte varit det på några år! Har ju jobbat dem senaste 2! Hade ju en skaplig färg i början av sommarn, men kunde inte hålla den i trim riktigt så nu ligger jag efter! Ronnie kommer komma hem och vara svin brun så jag kommer ju få steka på som fan där borta så att jag för en gångskull får mer färg än honom!

Var in till stan idag. Kände mig som en missbrukare, var in på apoteket och köpte en massa medicin. Var tvungen att säga att jag skulle åka utomlands annars skulle dem väl ringt sos eller nått!

Var med sofia den mesta delen av dagen. Snackade skit, lyssnade på musik och ja, CPa oss helt enkelt!

Ronnie ringde idag! Blir alltid så glad! Saknar dig jätte mycket baby!!! Hoppas du har det skönt! <3

I morgon ska vi åka in och växla våra pengar! uff. In handla det viktigaste....och kanske någonting annat som man förmodligen bara köper för att man tror att man behöver det.

imorgon blir det poppa i bilen som vanligt, det har vi ju blivit så jävla bra på. Plus att din bil måste ju bli lika poppis som min ju;) Hahahahahahahhaha

God natt


Kommentarer
Postat av: Din svea ;D

I love u <3

2009-08-25 @ 00:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0