Västerås

Idag som sagt så var jag och sofia i västerås.

Jag vaknade 08.15 käkade frulle gjorde mig klar lite sakta. Efter en stund så sa min magkänsla åt mig att skicka ett sms till sofia för att kolla om hon var vaken så då gjorde jag som min mage sa åt mig. Ja titta det var ju tur att jag skickade för hon var inte vaken. Vi skulle åka nio och jag väckte henne med mitt sms 08.36! Klumpigt! Men hon hade inte kunnat sova stackarn! Nytt shampoo:)

Aja vi åkte ialla fall i god tid. Jag parkerade rätt långt från stan för att det skulle bli gratis! Även för att vi skulle få gå lite. Det är alltid skönt.
Vi kom till tatueringsstudion kvart i tio. 5 i så kommer han ut och frågar "är det du som ska gadda dig?" hahah vi började skratta som fan vadå "gadda"? haha aja Jag gick in och han visade mig hur han hade ritat av min teckning. Det var inte alls som jag tänkt mig så jag förklarade hur jag ville ha den. Han ritade om den på typ 10 minuter eller någonting. När vi kom in så tvättade han rent och började ta fram maskinen! Shit då tänkte jag högt "Ronnie hade rätt, jag blev fan nervös när du tog fram den där". Jag satte mig till rätta på sängen och fick lägga upp foten. "stackars dig sa jag till honom" hahah. Ronnie hade berättat för mig att där jag skulle göra så skulle det tydligen göra ont. Så när han skulle sätta i gång så blev jag ju skit nervös ofc! Men fan det gjorde inte ont! Det sved mest, kändes typ som att man rev sig själv hårt! 5 minuter tog själva tatueringstiden sen var det klart!

Så nu är jag tatuerad! Hah trodde jag fan aldrig, det hela som började med en dum impuls grej! Men fan va fin den blev! Tack

Efter det så gick vi och kikade runt lite granna på stan. Hittade inte så mycket. Sen gick vi in på MQ för att testa om klänningen passade mig. Tog med två storlekar, Ena förliten andra för stor! Så jävla typiskt! Jag la märke till att den jag skulle köpa var röd prickig. Sofia tog den till kassan och visade medans jag tog på mig mina kläder igen. Hon i kassan gick iväg för att se om det gick bort. Titta sa han lite yes och varmvatten tar fixar allt. Inga fläckar fanns kvar men den var trasig över dragkedjan men det gjorde ingenting jag skulle ha den i vilket fall! Har fan tittat på den där jävla klänningen i tre veckor nu så fan klart att jag skulle ha den! Får bara hoppas på att man inte ¨går ner i vikt nu då så att den blir ennu mera förstor!

Vi gick vidare och tittade in på friis company eller hur de nu stavas jag gick in för att jag ville ha en plånka men vi gick ut med ett par nya skor till sofia hahah. Fast vi gick tillbaka sen och köpte min plånka oxå.

Vi käkade på vivaldi det får vi inte glömma!!! 5 stjärnor får dem för sin sallad! MUMS måste passa på att tacka evelina som fick mig att prova deras underbara sallad! Tack evelina :)

Jag kom hem med min efterlängtade studentklänning och en plånka + en tatuering sofia kom hen med två par nya skor! Nice

Snart kommer sofia över och ska "måla" mitt hår .(som jag sa när jag var liten) man målar hår och färgar tapeterna! japp jag var en kansboll när jag var liten!

Kommentarer
Postat av: bästa vän.

haha fan va de blev målat! De måste jag erkänna! haha. Jag älskar de :P

2009-04-08 @ 19:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0