STRESSSSSSSS

Fy bubblan! igår tittade sofia i min kalender och hittade att mitt projekt skulle vara klart till på onsdag! Kan ni tänka er vilken panik jag fick för den var inte ens halvt klar!

Tidigare på dagen så böt jag och ronnie däck på min bil =) Det var roligt. Efteråt så vart de grillmat MUMS:D

Jag åkte med henne hem till Robert och vi tittade på "Maria vern - Främmande fågel". Jag hade sett dem första två avsnitten men inte dem två sista så det var ju tur att dem båda gick igår då. Senare skjutsade min kära hem mig till Ronnie och jag sov där. Somnade i rätt hyffsad tid endå.

Idag så vaknade jag innan tolv! Men fortfarande för sent för att gå och lägga mig i tid ikväll! Ronnie skjutsade hem mig runt tolv där för jag hade panik med mitt projekt ju! Jag tappade kontrollen över mig själv och trodde den skulle vara klar imorgon men hallå det är bara den 13 idag, den ska vara klar den 15 . Men men när jag kom hem hjälpte jag mamma med att hänga upp lite tvätt sen satte jag mit och började stenhårt med projektet.

Titta vad bra arbete lönar sig! Jag är klar! haha så jävlaaa skööönt! jag har haft nästan ett halvår på mig haha och jag har inte ens gjort hälften på den tiden, sen nu när jag viste att det skulle vara klart i övermorn så gör jag klart allting på bara några timmar. Fan va jag är grymm... Eller det kanske kallas lat, va vet jag?

Jag skulle ju ha jobbat idag men jag berättade för min chef igår kväll att jag var tvungen att göra klart mitt projekt så han sa de att mina betyg går före och att han hoppas att jag får riktigt bra betyg nu. Säkert.... Aja jag skulle ha jobbat hela veckan men nu blir det bara tisdag onsdag, inte mycket pengar att lägga i plånkan men det är nånitng iallafall! Jag ska ju på kurs på torsdag med rosis och make up store ringde och bokade om min tid till på fredag så då kan jag inte heller jobba. Så jääävla nice, jag ville ju ha tiden tidigare och jag fick det . Måste vara nån som tycker synd om mig och hjälper mig. hahah
Sofia säkert (A)

Ne nu ska jag hitta på någonting annat har fan suttit vid denna dator sen jag kom hem fan!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Har du fixat din blogg själv? Jätte fin iaf :)

2009-04-14 @ 21:50:10
URL: http://gabriellahesselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0