Statoil

Vissa saker kan bara hända mig!

En som jag håller jävligt kär, har råkat ut för en helt jävla sjuk sak! Jag blir tokig på människor som inte kan hålla sig till arbetet utan måste ta ut sina jävla äckliga fantasier på deras arbetare. Fyfan för det! Sånna människor ska fan sitta i fängelse! Den är ett normalt beteende!

Här om dagen så skulle jag färga över det lila i mitt hår. Ah om jag ska vara exakt så var det i förrigår. Jag jobbade och köpte med mig en ny färg hem. Sofia kom över på en gång för hon ville göra klart det snabbt så att hon inte skulle missa DHW. Ja när vi började lägga i färgen så kom jag ju på att jag skulle hämta beata från träningen. Men jag sa till sofia att fortsätta iallafall för jag kunde ju åka med färg i håret eftersom jag inte skulle kliva ur bilen ivilket fall. När vi var klara så skulle jag åka, Sofia frågade mig om jag skulle stanna och handla men jag sa nej. Sen när jag kom ner så bad pappa mig köpa snus åt honom och att jag skulle tanka min bil på hans kort. Så jag tog kortet och åkte. Mamma tvingade mig att ha på mig en ful rosa mössa för att hon skämdes över att jag åkte med en påse på huvudet och helt kladdig i pannan. Så jag tog på mig mössan ofrivilligt.
Min chef ringde mig på vägen så jag glömde stanna vid OKQ8 så sofia ba men vi tar statoil så statoil blev det. Jag körde in fattade noll av hur  man tankar där och betalar i kassan. Till slut gick det ju bra. Vi gick in för att betala och köpa snus MEN när jag drog kortet så funkade det inte!! Så klart! Volvo kortet funkar inte på statoil sa hon. Och jag fick panik "Sofia du måste åka hem". "Men jag har aldrig kört din bil" "Du måste åka och hämta ett annat kort vafan". "Men big jag har inte körkortet med mig" "ÅK" så hon åkte stackarn, med min bil som hon aldrig hade kört och jag stod kvar som ett jävla fån med en plastpåse på huvudet. "Gud vad jag skäms" Sa jag till hon i kassan och hon började skratta. Vi stod och pratade hon och jag och hon bjöd mig på kaffe medans vi väntade på att sofia skulle komma tillbaka. Ja så där stod jag och skämde ut mig inför alla som kom in och handlade.... Ja vissa saker händer ju bara mig.

Dodda fyller 18 idag! Grattis till dig!

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHAH men big då! du är så rolig :D

2009-04-16 @ 11:13:47
URL: http://linamarina.bloggsida.se
Postat av: Sofia

Jag dör av dig ibland :P

2009-04-16 @ 17:04:58
Postat av: järnet

jag läste i sofias blogg oxå om detta, :) ni är ju bara föör bra ! xD

2009-04-16 @ 20:58:22
URL: http://babiekexet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0