FUCKING LILA!

Helvetes j*vla k*k arsel!

Sofia skulle komma över och färga mitt hår idag! Jag hade tagit den från jobbet. Brun !! Trodde jag ja . haha på förpackningen så är hon brun i håret men inte någonstans stod det att den var LILA! När sofia började med färgningen la jag märke till att grejen vi blandade färgen med började få en lila nyans! Men sofia sa " ne men jag brukar oxå bli lila när jag färgar håret" jag ba ok  sen började hon låta hysterisk "Big alltså det börjar bli väldigt lila!" Då fick jag panik och letade igenom hela förpackningen för att se om det stod vilken färg det var! på locket med världens minsta text stod det "deep violet" "Fitta" skrek jag och sprang ner för att tvätta av mig! Ah men oturen var ju de att jag har ljusa slingor eller jag hade det innan och dem är lila nu men resten av håret är inte så jätte lila!

Aja det är säkert någon charm i att ha lila hår! pff aja jag klarar mig några dagar! Men vi fick oss ett gott skratt! Det är ju så jävla typiskt att det ska hända mig oxå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha jag hade lila hår på högstadiet, det var riktigt charmigt faktiskt! Synd att du inte lät det sitta kvar, tror det hade passat dig;)

2009-04-08 @ 21:41:51
URL: http://c-c-cherry.blogspot.com
Postat av: lina

HAHA så typiskt dig bigi :D

2009-04-14 @ 07:50:38
URL: http://linamarina.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0